Fietsvakantie "Rondje Nederland"

15 juli 2018 - Deventer, Nederland

Over twee weken is het zover, Jan-Dirk en ik gaan samen op fietsvakantie. Hij als ervaren fietser en ik cross er achteraan. De voorbereidingen zijn getroffen, de route wordt uitgezet (wel of niet naar Limburg), spullen verzameld, zijn de pannetjes nog wel goed en compleet (en niet te vergeten niet te zwaar), kleren worden bij elkaar gezocht, tentje wordt een keer opgezet in het park, is alles nog compleet, nieuwste boekje moet aangeschaft worden, welk brandertje zullen we meenemen, zou twee bidons voor water wel genoeg zijn, en dan de nieuwste Garmin, die kan toch wel heel veel. Wat een voorpret!

We hebben allebei een extra klus gehad de afgelopen maanden en van het verdiende geld hebben we onszelf getracteerd op een nieuwe fiets, een super sonische donkerblauwe Koga Miyata. Twee prachtige exemplaren, allebei hetzelfde alleen met het verschil dat die van mij een ebike is. Jd heeft hem inmiddels ingereden, hij is al naar Ierland geweest, ik krijg hem (als het goed is) deze week. Spannend, ik ben heel benieuwd. We hebben er allebei enorm veel zin in!!